Sunday, September 5, 2010

Rouspéteur


"Hey, kau ... kenapa kau menangis ?"

"Itu karena kau"

"Aku ? Aku bahkan tidak menyakitimu"

"Tidak ? Kau bilang tidak ? Dengan membuatku seperti orang setengah gila seperti ini, kau bilang kau tidak menyakitiku? Hah!"


"Sungguh, aku tidak mengerti"

"Kau ... dengan segala kenyataan yang ada, kau dengan segala pemikiranmu, kau adalah otak dari segala keringkihanku"


"Ringkih ?"

"Ya, ringkih ... sekali pukul aku pasti sudah jatuh"


"Sebenarnya ada apa sih denganmu?"

"Ada apa, kau tanya ? Kenapa sih kau harus ada ? Kenapa sih harus ada A,B,C,D, sampai berapa lah, kenapa semua harus berhubungan dengan X dan Y? Kenapa sih semua nggak hanya di satu jalur saja. And everyone's happy"


"Ya berarti yang salah bukan aku, itu kau ..."

"Aku ? Kau yang buat aku seperti ini"


"Ck ... sudahlah. Kita tidak usah berdebat siapa yang salah. Kita ini satu, tidak mungkin kau lepas dari aku, dan akupun tidak mungkin lepas darimu. Berdoa sajalah"

"Berdoa apa ? Kalau kau menang, akan ada yang tersakiti. Tapi kalau kau kalah, pasti ada yang bersenang-senang di atas penderitaan orang lain, dan mungkin penderitaan kita? Doa yang manaaaa ?"


"Keyakinanmu padaku itu .... stay with it"

"Unbelievable"


"Ya, kesabaran itu memang unbelievable"

"..."




*terinspirasi curcolan mbak Chic, maaf karena tidak kreatif*


nb : Gak perlu dinalar, baca saja lah ...


ttd,

15 comments:

pinkparis said...

err, aku bingung maksudnya apa :p

chicie said...

Wah mbak udah pake nalar bacanya teteup ngk ngerti mbak, hehe *garuk-garuk kepala..

chicie said...

Wah mbak udah pake nalar bacanya teteup ngk ngerti mbak, hehe *garuk-garuk kepala..

raffaell said...

Kalo aku jadi cowo nya, jawabanku ga bakalan begitu. hehe

devieriana said...

ini dialog sama diri sendiri kan ya jeng?

Laston M Nainggolan said...

ditunggu cerita selanjutnya.........

Juminten said...

*menyimak*
:P
haha... aku pernah jg nulis postingan seperti ini di blog rahasiaku.

Fenty Fahminnansih said...

itu bukan dialog dengan cowok ya ....

karzanik said...

betul mbak sabar adalah jalan yg terbaik....
wah aku belum baca dari episode pertama nih....baca lain posting ah biar nyambung...

Chic said...

gyahahahahahahaha,, yuks kita berdialog yuks...
*nyalain gTalk*

ipied said...

kesabaran pasti ada batasnya :p

Anonymous said...

As y'all might have noticed, I will do whatever it takes to [B][URL=http://www.tiffanyfree.uk.com]tiffany[/URL][/B] weed out the most popular and chic jewelry around, even it takes traveling to [U][B]tiffany pendants[/U][/B] very warm, beautiful areas like the island of Siesta Key in Florida. In fact, I'm even staying an extra few days here [U]pandora beads[/U] just to make sure that I absorb as much information and style as humanly [B]tiffany co[/B] possible (either that or I'm simply not interested in journeying back to the cold tundra that is New York City). Either way, this is the best way for me to [B]pandora[/B] report back to you all the excellent styles that are pervading the fashion scene for the [U]tiffany london][/U] spring and summer of 2009!

If any of you saw the 2008 romantic comedy, Fool's [U][B]pandora bracelets[/U][/B] Gold, I'm certain you found yourself frantically Googling Kate Hudson's Palm [B][URL=http://www.tiffanyfree.uk.com]tiffany jewellery[/URL][/B] Tree Necklace to find out where you could get one just like it. The palm tree necklace was popular last year, and is still flying [B]pandora uk[/B] off the shelves today. There truly is something appealing about this shining sterling silver and cubic zirconia necklace with its intricate palm tree design. Of course, we're all aware that [B]tiffany charms[/B] the palm tree necklace that Kate wears in the movie is the real Tiffany & Co. version, which is made of diamonds, but unless you [U][B]tiffany engagement rings[/U][/B] are also a multi-millionaire like Kate, you probably will also stick to the inspired [U]tiffany rings][/U] version.

On top of various forms of palm tree jewelry, I have [U]pandora bracelets[/U] found a bevvy of starfish, seahorse, and turquoise and coral-colored jewelry in the many boutiques and shops that Siesta [U]tiffany & co][/U] Key boasts. Look for two-tone starfish jewelry as a big hit this spring and summer, as well [U][B]pandora bracelets[/U][/B] as the Tiffany Inspired Anchor Necklaces, which is another fan-favorite. It also incorporates a [B]pandora jewellery[/B] sterling silver and cubic zirconia design that is nautical and airy for the [B]tiffany & co[/B] warmer weather.

Another ring that I get numerous compliments [B][URL=http://www.pandorajewellery.uk.com]pandora jewellery[/URL][/B] on is an oxidized silver ring that I wear that has a big round cultured freshwater pearl at its center. The oxidized [U][B]tiffany engagement rings[/U][/B] silver and pearl blends classiness with art-nouveau for a modern look that is truly [U][B]pandora[/U][/B] unique and sure to catch some attention.

hitamputih said...

baiknya diungkapin aja jeng..

Ericova said...

bahasa sastra yang susah dimengerti :p

orange float said...

dua sisi pada satu orang. postingan yang menarik mbak :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...